Lördag.

Har haft ont om tid att skriva här, så kör en snabbsumering av veckan!
*Jobb, jobb, jobb.
*En bil körde in i min(ok, pappas) bil.
*Efter att min handläggare(på FK) blev avstängd från mitt ärende så kom pengarna in på kontot med en gång!
*Lite mer jobb.
*Fixat nästan alla julklappar.
*Haft sönder min mobil. Och istället för en ny coolare mobil, har jag nu än gammal omodern. Inte häftig någonstans. Mn den fungerar!:)
*Gråtit några tårar varje dag.
*Fått förlängt vikariat på Kristallen, månaden ut.

I.o.m. att jag är kvar på kristallen i Januari, så innebär det jobb på nyårsdagen. Gör inte så mycket, jag kan hålla mig nykter. Och det blir lite extrapengar. Välbehövligt!

Jobbar den här helgen, är hemma på delad tur just nu. Är ledig hela julhelgen. Inte för att jag lagt in om semester, utan för att det låg så på schemat.
Skönt. För när jag började och skulle lägga in om julledighet så brydde jag mig inte alls. Skitsamma om jag jobbar jul. Det blir ingen bra jul ändå.
Tänkte jag då.
Jag tror fortfarande inte att det kommer bli en bra jul, jag gråter bara av tanken på att inte ha Stella med oss... Men jag hade inte velat sitta på jobbet med dom tankarna.

Nej, nu ska jag leta reda på något att pilla i mig. Sen blir det Robbinson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0