Lördag.

Precis innan jag skulle somna inatt så kom jag på att jag nog glömt stänga av lyset på bilen. Frågade en halvsovandes Christoffer och sa att jag skulle gå ut och kollat.
-Neej strunta i det...
Okidoki, jag var inte svår, och låg kvar i den varma sängen istället.
Lite dumt kanske då bilen var död imorse.. Hm, jaja. Det är ju det possitiva, att man inte bryr sig över sådanna här småproblem när man har upp över öronen med andra större problem!:)

Varit på stan och fikat, och jag var på systemet och handlade till mig själv för första gången sedan juldagen. Får fortfarande visa legitimation, men jag hade ju inte väntat mig något annat.
Gjorde en scaning en gång där dom tog reda på min metaboliska ålder, tror det var två år sedan. Folk brukar ju oroa sig över att deras kroppar ska vara äldre än vad dom egentligen är.. Min kropp var som en 12-årings.
Christoffers var som en 35-årings..
Hähä...;)

Ska på 30-års fest ikväll. Ska bli riktigt kul då jag inte varit ute på evigheter! Dock så ska jag ta det lugnt, vet inte riktigt hur jag reagerar med dricka i kroppen. Och jag hoppas folk inte drar upp saker utan bara har kul!

Nu ska jag ta en dusch och fixa till mig lite. Älskar att ta lååång tid på mig att göra mig iordning=)

Såhär snygga var vi sist jag var ute, Juldagen 2009:



Läckerbitar.


Kommentarer
Postat av: cissi

Gud vilken fruktansvärd bild ha ha.. Ha så trevligt ikväll nu! Puss

2010-12-04 @ 16:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0