Onsdag.

Ledig två dagar nu innan nyårshelgen. Skönt! Även om det hade varit mer skönt att vara ledig då.
Var och tände nya ljus hos Stella. Ett rådjur hade varit där och käkat upp fågelmaten, men det gör inget. Dom har antagligen svårare att hitta mat än fåglarna. Blödig som jag är så åkte jag och köpte ett stort paket knäckebröd jag ska lägga i skogen på kyrkogården till dom=)

Snart kommer C hem. Galningen.
Låg vaken tidigt imorse med Jackson och mina tankar. Plötsligt börjar C hyperventilera hysteriskt, och jag tänkte att "FAN, nu dör han!". Ska precis vända mig om mot honom när han knuffar mig jättehårt mot sängkanten!
-PUPPE!!! Vad gör du!???
-Oj förlåt... Du hade en varg på dig!

Han hade drömt att han ylade som en varg. Då kom det en och hoppade på mig som han försökte knuffa bort..
Tur ändå att han träffade mig och inte Jackson, stackarn hade ju flygit in i väggen=)

Ikväll åker jag hem till mamma, Cissi och Milla när C är på hockey. För oss brudar blir det bonde söker fru.
Mycket bättre!

Imorgon blir det Kalmar och leta reda på en tv.

Kommentarer
Postat av: Ella

Ååååhhh ni är så söta...knäckebrödet och vargen <3

2011-01-03 @ 17:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0