Lördag.

Idag har Christoffer färäldrar och mormor och morfar varit här och fikat. Jag bakat(...) en kall marabou tårta med maräng(...) och Monica tog med en nybakad äppelpaj.
Mm:)

Lung kväll för min del ikväll. Haft jobbig humörsvängningar hela dagen, bara velat skrika rakt ut, storböla eller bara kasta sönder nånting.
Utan anledning.
Charmen med att vara tjej.
You know.

Fått ett rent och fint hem idag iaf.
Har t.o.m. varit bakom badkaret och gjort rent, lite av en skräckupplevels..
Huuh..

Ikväll har det varit melodifestivalen. Gillade nog Salem El Fakirs låt bäst, svängig och skön!
Önskar jag hade haft mina brudar här.
Det är ju så det ska vara.
Vi och några påsar chips.
FAN att vi ska vara så utspridda.
JAG SAKNAR ER!!

Inte konstigt jag plocka sniglar fattar du väll Sara.
Dom är perfekta ersättare för er, jag märker knappt att ni inte är här.

Vad ksa man hitte på nu?
Idontknow.

Imorgon blir det kalmar!
Då ska jag shoppa till mig ett bättre humör!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0