Dagen och så.

Ååh vilken sötnos lilla Elton var, Cissis familjs nya hund! En bernen sennen, 8 veckor gammal. Men redan ganska stor, 8 kg vägde den lilla klumpen=)
Sååå mysig! Sprang mig varm ute i snön med Elton efter mig.
Inte han på bilden, men så ni hänger med, ni som är lika dåliga på hundraser som jag är!
Myspys!

Träning i snön idag. Skitjobbigt att spinga runt på planen i all snö, men det gick.
Kul att komma igång med spelövningar och spel igen! Behövdes, jag börjar känna mig lite småtrött på träningen.
Men jag biter ihop, vet ju att det blir roligare när alla träningsmatcher sätter igång.
När jag kom hem från träningen hade Christoffer lagat supergod mat, och efetr det blev det ett lååångt varm bad.

Igår fick vi upp tapeterna i lilla rummet och Christoffer gjorde det fint tills jag kom hem från jobbet.
Tv'n är äntligen ikopplad, så nu behöver vi inte starta krig över vilket program som ska ses:)

Nu kommer han snart hem, och då ska jag kompensera honom för att jag däckade direkt efetr jobbet igår, inte mycket till sällskap. Sen vid 22 är det PH igen! Bara chipsen som fattas men nej. Christoffer går på diet, och jag ska försöka dra ner liite på allt onödigt.. Men det är fruktansvärt svårt.. Är impad över att han klara det så bra.
Well done!

Poss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0