Hej 2010!

Har egentligen inte tid(jo) eller lust, men här kommer ett snabbt inlägg.

Nyårsafton var helt ok, trots att det blev bråk och lååånga onödiga diskutioner. Dom jag rymde ifrån, herregud, sitta i 40 min och diskutera vem som hade förstört vad, nej vid 23.55 drog iaf jag ut, sen om alla timade nyåret vet jag inte. Jag missade Christoffer med ett par minuter för missuppfattning om var vi skulle stå och blev lite småtjurig för det.
Men eftersom jag har världens finaste pojkvän så gjorde han ändå att starten på 2010 blev den mysigaste ever.
Drog hem relativt tidigt. C öppnade upp på balkongen så vi såg och hörde fyverkerierna, tände ljus och hälde upp champange(som jag inte kunde dricka vid 00-slaget för att jag körde).
Supermysig. Pratade om framtiden. Om hur 2010 kommer bli.
Och vi kom fram till att det kommer bli skitbra:)

Igår så jobbade jag 7-16, sen drog vi hem och hängde lite med syrran och Milla, sen hem till C's föräldrar och käkade en supergod middag.
Efetr det bjöd jag C på bio, Avatar. Har ni inte sett den än, så se den!
Jag är inte alls såld på fantasy filmer och liknande skit, men den här fick jag rysningar av! Inte förutsägbar, inte överdriven, bara mysig, sorglig och sköööön.. En feel good film.
Fem av fem.

Idag började vi dagen på coffe house med lunch, sen iväg till tjuståsa till C's farmor(som fyllt år) och farfar och fikade. Katterna var med som vanligt.
Sen ikväll har vi varit och firat pappa som fyller år idag!

Ja, det var året hitills! Imorgon blir det en tidig morgon(=P), samlig 07.45 inför Rödsle damcup på Oscars. kom gärna och hejja!=)

Nu ska jag se om min epilator jag fick i julklapp har laddat klart, då ska den invigas(AJ)!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0