I will miss you.

Ibland blir man lite tagen på sängen. Ibland är man inte riktigt förberedd.
Jag är lite ledsen för att jag inte fick krama om och säga hej då en sista gång. Jag är ledsen för min egen, och för anhörigas skull. För jag kommer sakna dig.
Men för din skull är jag glad.
Det första jag fick ur mig när jag fick höra var:
"Gud va skönt för henne".
Du hade lagt dig för att vila middag, en dag som var som vilken dag som helst.
Du vaknade inte mer. Du hade lagt händerna i kors över bröstet.
Du visste.

Vila i frid, Darling.


Kommentarer
Postat av: Marie

Det är skönt när de får ske på så sätt! Att bara få somna in!

2010-01-14 @ 17:55:09
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0