Idioter..

Idag ska jag bli konventerad.
Jag blir lite sur på att bemaningen varken har ringt eller skrivit något brev till mig om detta..
Ok, det är ju ingen brådska, jag har ju jobb till sista februari, men ändå..
Rätt ska vara rätt.
=P

Funderar på att ringa våran bovärd.. Det pågår nån slags töntig barnstuga nere i tvättstugan.
Det är 2-3 st som varje gång dom har tvättat skriver små pikar till den som tvättat innan om att det inte var städat.. Och det är det visst!! Iaf dom gånger vi har fått skiten för det.
Och nu sist när någon hade blivit le på den som skrivit detta, så hade den personen dragit en pil till vårat nummer ist. Som inte alls tvättade innnan "pikaren".

Vilka är det som är så jävla bittra som klagar på allt?
För det är verkligen verje gång dom har tvättat, och det är fan inte kul att bovärden (som tar hand om tvättlistorna med alla klagomål) ska tro att vi inte städar efter oss..

Fan fan fan, jävla idioter som inte har något bättre för sig än att jävlas med folk.

tTur det är träning idag så jag blir av med lite aggresioner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0