Onsdag.

Hittade en snygg jacka och en fin rosa boende-tröja(vad dom nu heter?).
Inte för att jag planerar att vara på något boende, men hamnar jag i någon pool så kan det ju vara bra att ha!

Har ett kort arbetspass idag, 13-16.
Skulle vara i centrum som vanligt,men dom behövde folk i kolberga, så jag ska dit och hjälpa till.
Ska bli kul, aldrig varit där innan, men hört att det ska vara en bra grupp!
Dock så är det nog mest vikarier idag eftersom dom skulle ha PM, men det brukar vara kul det med=)
Jag skulle nog iofs med på ledsagning till sjukhuset, så får se hur länge jag blir borta.
Kul att möta lite nytt folk iaf!

Träning ikväll.
Halvpepp.
Ett steg upp!

Kommentarer
Postat av: Marie

Bussarong heter de! ;) JÄVLIGT praktiska med alla fickor! ;) Du har tur du som får kläder, själv får man inte ens ett litet bidrag.. :P Så har lagt ner massa pengar själv för inte vill jag ha mina egna kläder när jag går inne på boenden! :P

2010-01-20 @ 22:06:39
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: Jenny

Aha, då har jag lärt mig det:)

Haha, jag vet ju inte ens om jag får något, jag fanns inte med på någon lista, men han skrev upp mig iaf.. Får se om jag får något argt samtal av chefen..;)

2010-01-21 @ 13:24:41
URL: http://prydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0