What goes around..

Imorgon ska jag träffa min sötboll Cissi! Därefter börjar jag min jobbhelg.
Blaha.
Men det är lugnt, ni ska bara veta vilken lyxvecka jag har nästa vecka!
Gött!

På lördag fyller C's mamma år, vilken betyder kalas och god mat! Nice nice.

Fick reda på något tråkigt om en släkting nyss.. Men det kommer gå bra, du klarar det här.
Massa tankar till dig!

Nu börjar det snöa igen. Kunde jag spola fram tilden skulle jag nog spola fram till påsk. Det känns lite lagom.
Ägg och sånt.
You know.

Kul grej(förlåt sis!).
Syrran ska få gå till en talpedagog!!
För sina halsmandlar eller något sånt.
HahahahhaHAHahhahaha!
Hon som har retat mig för att jag fick gå till en när jag var liten(hatded it), nu får du igen:)
Höhö:)

Ne, nu ska jag fixa lite tills min fiina kommer hem!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0