Choritzo och hårblås.

Äntligen köpt en ny hårfön. Vågar inte använda min gamla då den börjat brumma lustigt och det glöder och luktar bränt bara efter några sekunder.. 
En avändning till och jag hade fått kämpa för att få skinhead-stilen modern!

Hade en trevlig och onyttig fika med Sara. Det känns alltid så naturligt när hon är hemma i Sverige igen, känns inte alls som att vi inte träffats på ett år.
Känns konstigare varje gång hon åker tillbaka. På onsdag är hon på andra sidan jordklotet, och jag sitter kvar här.
Weird.
Förhoppningsvis dröjer det inte ett helt år till nästa gång!

Ikväll har jag hängt med Syrran och Milla. Pappa har grillat choritzo till oss, och nu har vi varit och shoppat glass. En bra kombination!

Nu ska jag käka lite plommon och se vad som finns på tv´n!
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0