Måndag.

Det har varit vädligt dåligt med luft i min cykel ett tag nu, så jag skickade ner Christoffer och Jocke för att pumpa den. Manligt jobb, ni vet.
När dom kommer tillbaka upp är min cykel fortfarande utan luft, och min cykelpump är helt förstörd..
Bara dom två som kan misslyckas pumpa en cykel och förstöra pumpen på köpet!

Ledig idag, och nu har jag bara tre arbetsdagar kvar! Fatta, det är ju hur lite som helst=D
I eftermiddag kommer systeryster hit och stannar ett par veckor. Länge sen nu.
Och nu ska jag straxt ner till stan och träffa Sara för en sista fika för den här gången, imorgon åker hon ner till sydney igen.

Bäst att å och fixa iordning mig!
Bye bye!

(Fick injudan till en föräldragrupp idag. Uuh så vuxet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0