Mina brudar!

Stör mig på folk som säger att man inte ska klaga på värmen. Varför inte?? Varför låtsas njuta när man egentligen plågas? Nej, fuck you. Bara för att man tyckte att vintern var onödigt lång, och man uttalade X antal svordommar varje gång man fastnade i snön, så kan man fortfarande tycka att det är jobbigt med värmen.
JAG TYCKER DET ÄR SKITVARMT OCH SKITJOBBIGT MED ALL SOL.
Och jag kommer hata snön när den kommer också.
Och antagligen allt regn i höst och vår också.
Men ni andra kan ju gå med era lökar under armarna och låtsas njuta, bara för att "spara" erat klagande till i vinter.

Nu har jag och brudarna käkat planka på Lilla Krogen, och sen en banana split på det. Så nu är jag nöjd!
Mötte upp Mathilda och co och drog till kråkan för lite häng, trevligt, trevligt=)

Imogon(idag) blir det figge!

Nu: Sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0