Tisdag och sockerbelastning.

Är fortfarande yr och snurrig i skallen. Känner mig ständigt trött och seg, kan inte riktigt tänka klart.
Jobbigt!
Varit på mvc och gjort sockerbelastningen. Sockerlösningen var verkligen sjuuukt äcklig, men jag fick en flaska med citronsaft som man kunde smaksätta lite med om man ville, vissa tycker det blir bättre, andra sämre.
Det var mycket bättre, och jag hällde antagligen i mycket mer än vad dom menade, men det hjälpte iaf:)
Två sega timmar med väntan, fick iaf ett eget rum med balle och allt.
Och resultatet var perfekt, ingen diabetes!

Idag har vi rensat i lägenheten. Dock så ligger det hårtussar överallt i.o.m att våran dammsugare är paj. Fått relativt mycket gjort, men långt ifrån allt som vi tänkt göra, så det får blir fortsättning imorgon.
Idag är jag alldeles för seg=P

Imorgon får jag träffa min Fia som är nere på snabbvisit igen! Alldeles för länge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0