Fredag.

En tråkig fredag. Ska jobba kvällen och sen hela helgen..=P
Dock så har jag bara 29 dagar kvar att jobba totalt!

Inatt drömde jag att jag jobbade.
En helt vanlig dag på jobbet. Slöseri på sömn!

Vaknade en gång inatt av lite mysig kramp i vaden(som vanligt).
Jag har ju hört att det är vanligt, men varför?? Och alltid i höger vad.
Och inatt var värsta gånegn nånsin, låg och sprattlade och sparkade som en galning för att det skulle lätta, tårana rann samtidigt som jag försökte göra det så tyst som möjligt fö att inte väcka C.
Tur ingen såg, måste sett sjukt ut!
Undra om det hjäper att stretcha vaden innan man går och lägger sig?=P

Nu måste jag ta en dusch, håret står åt alla håll efter en promme i regnet igår.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0