Mammor är bra att ha.

Hade nyss ett psykutbrott på datorn och fucking jävla pampers(eller libro eller vilka det nu var) som delar ut gratis starboxar med massa prylar i för ett värde av över 500 kr.
Gratis är gott!
När jag beställt paketet så ser jag för sent att man måste skriva ut ett jävla papper som man måste ha med sig för att få ut sitt paket.
Äger vi någon skrivare?
-Nope.
Det stod också tydligt att om man beställer flera så får man hem en faktura på 500(nånting) kronor.
BAAH.

Skrev ett hysteriskt mail till ett par kompisar att dom nu var tvungna att spela gravida och hämta ut ett paket som jag kunde få. That´s what friends are for, lixom.
Sen ringde jag lite halvt hysterisk till min mamma och härjade om mitt gratispaket och hur synd det var om mig för att jag för att jag inte skulle få detta bara för att jag var för snabb och inte har någon skrivare.
-Stackars stackars miiiiiiig=(((

Superduper mamma som jag har kommer farandes med sin skrivare i högsta hugg, och nu kommer jag att kunna hämta ut mitt paket:)
TACK ÄLSKADE LILLA MAMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0