Onsdag.

Igår var vi som sagt i kalmar och beställde barnvagn. Det är ju inte billigt direkt, men vi kommer iaf ha en skitfin ny vagn som båda trivs med!
Blev ett par nya tröjor också så jag har liite att variera mig med.
Dock inga fler mammabrallor, så jag får köra med uppknäppt ett tag till.
Köpte ingen mammakläder alls.
I just dont like them.

Idag går jag in i v. 24. Har inte fått ett sms från mamma än, men antar att det kommer ett snart med "grattis till 24'e veckan!" eller liknande, precis som alla andra onsdagar:)

Idag är en relativt lugn dag som tur är efter massa sömnbristen efter natten med alla tankar och drömmar.
P-möte 13-16, sen hem och fixa mat. Blir nog att kolla när Rödsle spelar ikväll också.
Lagom.

Hört ryckten om att Sara kommer hem snart också! 29 juni om jag minns rätt, på våra mammaors födelsedagar!
Bra planering där lilla vän:)

Är hungrig som ett as, så måste hitta nått gutt att käka!
Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0