Tisdag

Vart på fotboll ikväll, kff-högsby. Skönt väder och sköna personer=) Ledig nu i två dagar, så gutt! Lite häng med Cissi imorgon, och eventuellt gå och titta på Rödsle imorgon kväll, iaf om jag fortfarande ser ut som under 20, så jag slipper betala!

Mycket som pågår i mitt huvud nu, mycket planering och grejer jag vill göra, men ändå vänta med.
Jag är otålig, och för första gången nångonsin hoppas jag att sommaren går riktigt snabbt.
Eller ok, inte supersnabbt, men ganska iaf.
Typ.

Nu ska jg hålla min man sällskap till det förbannade fotbolls VM.

Bye bye.

Föresten, var det fler än jag som kände jordbävningen som inte var någon jordbävning, men ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0