Update.

Som sagt, jobbat hela midsommarhelgen, och min lediga tid hr spenderats lite här och där.
Midsommarafton blev lugn, men väldigt mysig.
Åkte hem till Christoffers farmor och farfar i tjuståsa där vi fick massa god mat. Ladgårdstomten som brukade gömma små paket runt omkring gården när C och hans syskon var små, hade varit där nu också, så vi fck gå och leta reda på dom. Sött:)

I magen är det full fart nästan jämt numera, och h-n blir starkare och starkare. C och mamma har kännt den röra sig innan, men igår fick C sin första riktiga spark!
Älskar att fler än jag känner den!
Idag har jag gått 26 fula veckor, och det är 99 dagar kvar...
Cant wait!
Vi har inte börjat handla saker än, men det kliar i fingrarna på mig..
Cissi-kompis har köpt ett första plagg som h-n ka få på födlsedagen, och mamma blev också sugen och har köpt lite kläder..=)

Solen skiner, och jag ska ta en promme till stan och hämta bilen och eventuellt köpa hem lite gubbar.
Jobb ikväll!

Tänker på min Sara som sitter på planet på väg hem nu. Inte avis på dig!
Men snart är du hemma=D

Nej, mot gubbarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0