Våran dag!

Igår var det partaj med tjejerna.
Jag drack sockerdricka med jodgubbar i.
Dom drack vin. Och sprit. Och cider.
Jag älskar er, MEN.
Herreguuuuud va jobbiga ni är med alkohol i kroppen!!
Helt galet vilken jävla tjat och blarr och tjaffs och garv. Jag trodde jag skulle bli knäpp!!
Huur ska jag klara en hel sommar med er utan alkohol??;)
Men jag hade väldigt kul också, först hemma hos Mathilda, sen ute på kråkan.
Tack för en kanon kväll galningar!

Idag säger vi GRATTIS SVERIGE PÅ VÅRAN DAG!!
Yeei:)

C oh jag firade med en promme till parken där vi köpte glass och som vi delade med oss av till fåglarna.
Varmt och gutt!
Nu blir det lite käk, sen tvätta bilen innan tjejerna möter högsby.
Tacos och top model ikväll!
Kanon.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0