Äntligen!

Äntligen är min 4'e helg avklarad, och den passerade relativt smärtfritt. Efter jobbet så drog vi hem till pappa som gjort raggor till mig och mamma som arbeat hårt.
Jo, Christoffer fick också smaka lite..

Vart duktiga ikväll och gjort oss av med tvättberget.
Skönt!
Imorgon är jag ledig, och på tisdag(och torsdag och fredag) ska jag jobba i centrum! Stackars Lotta bröt foten på jobbet.. Ska bli kul att komma tillbaka på snabbvisit iaf!
Sen veckan efter är jag leeeedig!
Underbart!
Då ska jag och mammi åka upp till systeryster och Milla.
Mamma och Cissi ska på "Hairspray", så jag och Milla får roa oss själv medan våra morsor är ute och roar sig:)

Nu blir det ostfralla och varm choklad(kall också för den delen)!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0