Gött!

Min fiiiina IPod är trasig sedan länge, men nu har jag hittat min gamla mp3.
Eller inte ens det, det är en mp4, de ni;)
Iaf, jag älskar att gå långa rundor med musik i öronen, och blev överlycklig! Tyvärr så har jag inte hittat laddaren på hur länge som helst, men idag så låg den helt plötsligt framför ögonen på mig..
Lovely!
Lär dock inte vara några nya hippa låtar på den, men det är nästa ännu bättra med gamla låtar man älskade förut, som man nästan glömt bort.
Nu blir det en lång promme!


Kommentarer
Postat av: sara hoe

hahaha, jag kommer ihåg din mp4! det var tider det. undrar om du har typ eamon på den.. "on and on and on, on and on and on"

2010-03-24 @ 14:19:19
URL: http://sararehnstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0