Jävlaskitockså.

Den som fått mest uppmärksamhet i media vann såklart.
Anna.
Som visst sjunger fint. En soft låt.
Men trååååkig..
Vem kommer ihåg låten 5 minuter senare?
Inte jag!
Nu har vi ingen chans att vinna eurovision song contest i år heller.
För det måste vara en låt som sätter sig.
Inte ett sömnpiller=P
Ni kanske märkte hur internationella juryn röstade. Sen kom vi in med våra röster och kastade om och tog fram en som låg långt ner på listan.
Vi kanske får en mittenplacering som mest, men vem bryr sig.
Allt annat än topp 3 är skit.

Ja, jag är skitle som vanligt när saker inte blir som jag vill:)
Men själklart kommer jag sitta och hejja på Anna i den europafinalen, Sverige är ju ändå Sverige!
Går det skit så kan jag ju iaf säga "vad var det jag sa".
Som förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0