Nehepp.

Ingen sol idag inte.
Såklart.

Igår var vi iaf duktiga och tog först en långpromenad ut i skogen för att göra oss av med liket(läs:granen) som legat nedanför vårt sovrumsfönster sen den började barra(ungeför en dag efter julafton alltså).
Sen en sväng ner till stan, och därefter så gav vi oss ut på björk-jakt, vilket inte var det lättaste.
Till slut hittade vi iaf ett par, och jag fick gå hem och påskpynta:)
Efter 5 minuter hade Sally vällt ut vasen med björkris 2 gånger, och den tredje gången sa det krach.
Nu har dom utegångsförbud till efter påsk så dom inte kommer åt den stora vasen på balkongen.
Sådeså.

Nu får jag ta och fixa till mitt hår om jag inte ska skrämma slag på lilla Cissi senare!
Jobb ikväll.
Tycker det borde bli fredag med en gång, för då blir det påskmat hos mamma och pappa!=D

Bye byeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0