Sick and tired.

Hemmadag från jobbet idag. Inte sovit många timmar inatt, genomförkyld och känner mig febrig.
Sen att våran febertermometer visade 34,4 är ju en annan sak=P
Nästa gång lägger jag pengar på en dyr "riktig" som håller med mig när jag når dåligt!

Måset iaf dra mig ner till stan och besöka apoteket.
Hört att det finns tabletter istället för nässpray mot nästäpthet.
Låter kanon då nässpray är såå äckligt, får det jämt i halsen=P
Passa på och luncha med Christoffer, är megasugen på en baguette på coffe house.
Det får man unna sig när man är sjuk=)

Läste en kul intervju med Dalin från PH på aftonbladet.se
Hon har varit en man innan  hon ble "kvinna"!
Hahaha.
Skitkul tycker jag, då hon "hade kul" med ganska många där inne..
Suprise!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0