Sooool!

En av dom få dagar jag är ledig.
Ska jobba helgen nu igen, 4'e helgenn i rad!
Inte ok.
Nu måste jag få ledig helgen v.12.

Mamma var upp och hade köpt en ny våg till oss!
Så om det är någon som vill ha våran gammla digitala lyckovåg(kan dra av 3-4 kg när den känner för det), så är det bara att hojjta!
Fick även en mysig bok=)
Åkte in till stan där hon bjöd oss på mat, och sen blev det en sväng på stan.
Fått lite gjort idag iaf!

Nu ska jag lägga mig framsför tv'n och slappa.
Ser inte fram emot ännu en helg på jobbet=P

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är inte ensam om att känna så.. fast de känns som att jag inte har något val när man är timmis!! :P

2010-03-11 @ 21:17:52
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: Cissi-kompis

Vad trevligt med mat! Vad var det för bok?? ;) Puss

2010-03-13 @ 10:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0