Lördag.

Hemma från dagens jobb. Finaly. Stressig dag.

Jag hade bilen till jobbet. När jag var framme så tändes bensinlampan, så jag åkte och tankade i min sista 100-lapp.
Senare kom C och hämtade bilen, skulle bara till stan eller något sånt. Han ställde dock tillbaka den ett par timmar senare.
När jag ska köra från jobbet så är bensinlampan tänd igen!
Liiite irriterad.
Nackdelen med att ha delad vårdnad om bilen=P

Tack Sara för ditt(dina) svar! jag funderar på att sätta mig på kråkan med er i sommar med ett vinglas med äppeljuice i och spela berusad.
Kan bli spännande!
Dock så tror jag inte att skämtet skulle uppskatas här i o-town:)
ÄTA däremot får jag! Så nu vet vi  vad vi ska sysselsätta oss med hela sommaren.
Du dricker och jag äter:)

Nu får jag ta och fixa till mig och jag ska bli klar i tid!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0