Maj!

Första maj och det är soool!
För tillfället iaf=)

Hittade inte så mycket i kalmar igår.. Jag som alltid älskat att shoppa kläder blev nu mest bara deprimerad..
Ingenting passar!!
Jag har iaf införskaffat mig ett par skjorts, och jag har ett par jeans sen innan(storlek gravid).
Förhoppningsvis kan jag klämma mig i några av mina linnen i sommar. Sen att jag kommer se ut antingen som ett tält eller som en stoppad korv, det är en annan sak:)

Igår kväll var vi och grillade med lite folk. Trevligt trevligt=)
Dock så känns det lite olustigt att sitta och dricka pucko när alla andra dricker både det ena och det andra.
Men kul iaf!

Nu är Christoffer och Micke nere i helsingborg och ka hämta hem våran bil! Själv kände jag hellre för sovmorgon, och jag litar på deras omdömme(...).
Jag vet ju knappt vad det är för bil, igår visste jag bara att den var silvrig och att det var en kombi.
Nu har jag lärt mig att det är en Saab också.
Bra där:)

Nu: En dusch och en promenix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0