Schnyggt!

Jobbade kväll igår. Fick lite hintar av C att det pågick nånting i lägenheten medans jag inte var hemma..
Efter jobbet och en sväng till maxi och donken så kommer jag hem och ser att jag har fått min födelsedagspresent av C's föräldrar!
Dom har köpt och lagt trä-trall på balkongen! Sååå fint! Emelie och Monica hade gått och städat och gjort fint i lägenhetn också, uppskattas:)
Tack!

Idag har mamma varit här och fixat lite inför kalaset imorgon också, och hon kommer snart tillbaka, ska förbereda plankan som vi ska bjuda på, och fixa iordning det sista.
Tacksam för all hjälp=)

Allt känns så bra nu, jag är så nöjd med mitt liv!
Allt känns så rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0