Söndag.

Kalaset i fredags blev kanon! 18 personer lyckades vi klämma in, och alla lyckades få sittplats.
Inte illa:)
Hade supertrevligt!

Igår fyllde Emelie år, så vi var där och blev bjudna på god tacopaj.
På förmiddagen blev det en sväng på stan, lite fika och shopping av lite firrar.

Är så nöjd med min videokamera, den är perfekt! Har lite filmer på den jag tänkte jag ska försöka lägga upp, men ni kan ju räkna med att det kommer dröja. Måste jag lägga upp filmen på youtube eller liknande först?
Anatar det.
This may take a while.

Blir nog en sväng till Vetlanda i e.m. och kolla när laget har match.
Är så spelsugen=(

Fråga till STR:
När kommer du hem??
Har du bokat biljett än??
Eller iaf bestämt datum??

I MISS YOU SCHNUKIPUTZI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0