After work.

Har haft en kanonkväll på big bang med några av tjejerna från kolberga-gruppen. Tack för det!=)
Är helt slut efter laser game som jag gick in i med 100%, och det vardet hårdaste(och enda) träningspasset jag kört i år. Provade även på att rida på tjuren, men dom 5 sekundrarna behöver vi inte ta här! Cred till Jeanette som satt kvar hela tiden och därmed slog hela IKO!

Nu väntar jag på att C ska komma hem från hockeyn. Gissar på att han är på dåligt humör om det inte hann hända mycket sista kvarten..
Blir nog en tidig kväll igen, jobbar en lång dag imorgon. Får se om jag lcykas vara så possitiv som föreläsaren vi lyssnade på ikväll tyckte man skulle vara..
Så imorgon ska jag vakna och utroppa:
"YES!! VAD HÄRLIGT ATT JAG HAR ETT JOBB ATT GÅ UPP TILL!"
Lycka till;)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Ska försöka tänka så i morgon jag med,,High five!;))

2010-11-17 @ 22:04:13
URL: http://cassandra87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0