Blött.

Är helt dyngsur efter en sväng på kyrkogården. Man skulle kanske tycka att det är ondöigt att gå dit när det ösregnar, blåser och är kallt, men det känns tvärtom. Det är ju då hon är som mest ensam utan att någon tittar till henne. Lilla stumpan..
Var tydligen fler som känner som jag, mötte flera stycken på kyrkogården. Jag funderade på vad som fick dom att gå dit en sådan pissdag. Kanske var det just vädret som lockade dit dom?

Skulle vilja lägga mig i ett varmt bad och läsa nya Klick, men det hinner jag inte, måste röja upp i lägenheten innan svärisarna och co kommer. För ikväll är det VI som bjuder på mat för en gångs skull!

Sen Idol och fredagsmys. Jag ÄLSKAR (lediga)fredagskvällar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0