Spooky...

Igår kväll när vi kom hem så hade en av nallarna trillat ner från hyllan över Stellas byrå.
Inget konstig med det kanske.
Det konstiga var att den låg så långt bort ifrån byrån. Jag har provat flera gånger idag att knuffa ut nallen från hyllan, men då hamnar den ju bara mitt på byrån. Och skulle den på något sätt fåt sån fart så skulle den ha vält fotografierna för att komma förbi. Och den kan omöjligt ha flygit ut så långt ifrån hyllan och lagt sig så långt ut på golvet. Katterna når inte upp till hyllan, så dom kan jag inte skylla på.

Ok, jag vet själv hur sjukt det låter, och jag vet inte vart jag vill komma med det här.
Men jag tror att du var här igår kväll. Jag kände din närvaro i hela kroppen<3




Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är inte ensam,! vi har oxå varit med om "oförklarbara" saker som hänt, som man liksom bara inte kan förklara,.. Flisan har nog varit och hälsat på oss några ggr, och liksom vill påminna oss ibland om att hon finns med oss,! åh självklart gör Stella det oxå! <3

2010-11-17 @ 19:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0