Tisdag.

Sov till 11 idag. Och enda anledningen till att jag vaknade då var att jag hade ställt klockan.
Undra hur länge jag skulle sova utan den?

Imorgon är det after work på Big Bang för komunens anställda. Jag är ledig imorgon, men jag vet ju ingen annan som ska gå. Tråkigt! Kommer ihåg hur kul vi hade förra året. Alla aktiviteter är ju gratis, och tävlingsmänniska somjag är så hade jag skitkul:)



Nu står C och trampar i dörren, så detär bäst jag borstar till håret och kommer!
Får väll ta vara på den 1½ timmen jag har kvar innan jobbet!


Kommentarer
Postat av: Cassandra <3 Kreta

Jenny du får gärna gå med oss om du vill. Det är jag, Irene, Jossan och Jeanette som går. Skicka ett meddelande på facebook om du vill hänga på. Kram

2010-11-16 @ 23:23:52
URL: http://cassandra87.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så snällt!=)

2010-11-17 @ 12:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0