Torsdag.

Idag är egentligen min enda lediga dag den här veckan. Igår räknas inte, då tog jag semester för att följa med Christoffer som skulle ha opererat näsa igår. Men så blev det inte, av olika anledningar.
Tiden är t.ex inte helt rätt för att bli nersövd i Västarvik. En annan gång, men inte nu.

Så jag fick en extra ledig dag igår i.a.f. Skönt!
Åkte och införskaffade en snöskyffel och en borste till bilen. Efetr det åkte jag till kyrkogården där allt var täckt med snö. Tråkigt. Ett gravljus lyste igenom snön, det värmde=)

Åkte och hälsade på Jasmine och fina Smilla! Första gången jag höll Smilla utan att hon blev vansinig:)
Så söt=)

Idag har jag ingen bil hemma, så får bli en promenad till kyrkogården. Är ju absolut nödvändig, men jag är inte sugen på att ge mig ut alls.

Försäkringskassan har nu börjat kolla på mitt ärende igen, så nu måste jag väl snart få pengarna!? Är så tröttsamt. Det är en jävla tur att vi har orkat gå till jobbet, för imorgon får vi våra "riktiga" löner, dom första pengarna på länge! Men vi har klarat oss. Utan att behöva ta pengar från Stellas burk, som vi hade sparat åt henne. Det är viktigt för mig.

Nej, nu ska jag väll pilla i mig lite så jag orkar ge mig ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0