Andra besöket i Västervik

Fått svar på dom frågor jag hade och lite till. Känns skönt när man kan tömma huvudet lite, är tillräckligt mycket funderingar där ändå. Det gick lättare att åka till Västervik och träffa alla idag än sist. Iallafall så var högen med använda näsdukar aningen mindre. Men jag skriver mer om det imorgon när tankarna har lagt sig lite.

Har också hunnit med att träffa mina nya chefer jag kommer få när jag börjar jobba. Lät bara ett par tårar komma ut när vi pratade om min situation, då den ena av cheferna inte visste något.
Har hälsat på några av dom boende, och på en i personalen. Kändes bra så långt, men jag är nervös inför imorgon då jag ska dit och arbetspröva. Hatar att visa mig svag inför folk jag inte känner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0