Ett nytt försök.

Då försöker vi igen. Den här gången mot Högsbys idrottshall, och den här gången har jag C på planen istället för brevid mig. Men det ska nog gå bra! Och det funkar inte att sitta hemma och vara rädd för allt. Det kommer att gå åt helvete ibland, och jag kommer börja gråta bland massa folk igen, men det är OK. Det måste det vara.

Jag hoppas alla förstår att jag vet att folk inte gör och säger saker med flit för att såra oss. Och som igår, då tog jag allt fel, och det kändes som att alla hånade oss.
Små flickor överallt, en bebis med hörselskydd, glad låtar, och "grattis till dig som fått barn!".
Jag satt och hyperventilerade i bilen när vi väl tagit oss ut, och det kändes som att hela grejen var planerad.
"Haha, alla andra får barn, och se va glada alla är över det!"

Ja, det är mycket som går runt i huvudet dagligen. Ofta korkade tankar, det är jag medveten om, men känslan är densamma.

Nu lämnar vi det. Seriepremiär för C idag, blir kul! Bäst för honom att han gör mål nu när jag tagit mig dit! Nu är det bäst jag fixar iordning mig innan svärisarna kommer och hämtar upp mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0