FY FAN.

"Jag bedömmer att patientens arbetsförmåga är nedsatt längre tid än den som försäkringsmedicinska beslutsstödet anger"

Jag blir så trött och så LEDSEN. Hur fan kan försäkringskassan sköta sådana här fall så dåligt!?
Jag har arbetsprövat, och jag ska försöka komma igång på måndag, frivilligt. Trots att jag mår skitdåligt.
Ändå så tycker dom att jag har varit ledsen för länge. Jag skulle tydligen ha snabbat på med mitt sorgarbete, för enligt Försäkringskassan så borde jag ha kommit över Stellas död redan efter en månad.

FY FAN VAD DÅLIGT SKÖTT, FÖRSÄKRINGSKASSAN

=( 


Kommentarer
Postat av: Elin

Omg.. tror inte mina ögon..

Hoppas verkligen det löser sig.

Så sjukt.

Jag var sjukskriven minst i 2 månader innan jag började

arbetspröva om jag inte missminner mig.

Vad är skillnaden?

Att det är 2.5år sedan och det var innan

ekonomiska krisen..

Helt sinnessjukt!



Jag hoppas att du fixar att komma igång och arbeta så du slipper bråka med Svenska byråkratin.

Gah!

Sänder en Styrkekram till er båda.

2010-10-29 @ 21:25:16
URL: http://elma.barraza.se
Postat av: Anonym

:( men i grund och botten är det inte försäkringskassan som saknar känslor utan det är snarare allians regeringen. Det är dem som har bestämt reglerna som försäkringskassan måste följa ;P

2010-11-05 @ 10:23:36
Postat av: Evelina

Stackare, du går igenom precis samma sak som min kära syster gick igenom för ett tag sedan! stackre det gör ont i mitt hjärta! Fattar inte att att denna värld kan vara så hård och orättvis! tänker på er! <3

2010-11-08 @ 15:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0