Like a bird without a song.

Vilket skitdag det var igår. Kunde inte avsluta mitt senaste blogginlägg som jag tänkt mig. Grät hysterisk, och det hade väll bara legat och väntat på att få komma ut. Önskar jag kunde gråta ut ordentligt lite oftare, vet inte varför jag alltid kämpar emot tårarna. Var när Linnéa i Idol sjöng "Nothing compares to you" allt brast. Även om jag tror att texten handlar om en kille så handlade den om Stella för mig. Lustigt, jag hittar meningar i varenda låt som handlar om henne...
När C kom hem från hockey hade jag lugnat ner mig lite, även om tårarna rann.

I went to the doctor n'guess what he told me
Guess what he told me
He said girl u better try to have fun,
No matter what you'll do
But he's a fool
Cause nothing compares
Nothing compares to you

Efter jobbet igår åkte jag ut till kyrkogården. Hade längtat hela dagen, älskar att sitta där och "pyssla". Kom många tårar redan där, men med "publiken" vid dom andra gravarna så kunde jag inte bara vara. Idag gick det lättare, och jag och C åkte dit och pysslade lite nu istället=)
Hatar löven för att dom föröker täcka över allt, och jag hatar vinden för att den blåser ut ljusen. Vi vill se till att det alltid är ett ljus tänt, och jag vågar inte fundera över hur mycket pengar som gått åt bara på ljus... Det spelar ingen roll ändå, klart du ha ljus hos dig gumman<3

Om nån timme så ska jag åka till Fliseryd och kolla på när C spelar. Ville inte följa med nu innan och se när A-laget spelar, det vågar jag inte efter förra gångens fiasko när jag bara satt och grät. Men det var då.

Ikväll ska vi träffa Angelica och Alex. Var för länge sen, ska bli kul! Får se vad dom har planerat för kvällen=)
Skönt att hitta på något, och att det är halloween kunde jag inte bry mig mindre om. Skönt med en extra sovtimme imorgon iallafall. Hoppas C inte måste upp och stöka lika tidigt som alltid!

Nu är det bäst jag fixar till mig lite innan min skjuts kommer!


It's been so lonely without you here
Like a bird without a song


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0