Söndag.

Klockan är inte ens sju och jag har redan varit vaken ett bra tag. Varit en orolig natt med många sömnlösa timmar. Christoffer har åkt till jobbet, han hade visst också varit vaken ett tag.
Tankarna har farit runt, jag vet inte riktigt på vad. När jag väl somnat så har jag drömt massor.
Om allt utom dig=(
Låg och kände Christoffers hjärtslag och tänkte att på något sätt faktiskt är Stellas jag kände. Kändes tryggt.

Nu har jag tagit mig en varm dusch och gjort mig en stooor kopp med varm choklad. Är så kallt! Hatar hösten. Hatar i.o.f.s. vintern, våren och sommaren med för tillfället.

Ska lägga mig på soffan och försöka sova en stund till. Hoppas det har gått ett halvår när jag vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0