Torsdag.

Var nästan en timme hos Stellis idag och pysslade. Plockade undan löv, flyttade ljuslycktor och vaser fram och tillbaka, pratade lite, grät lite. För utomstående verkar det kanske konstigt, men det får dom tycka. Det är allt jag har, och jag tycker det är skönt att vara där. Mamma kom och hade köpt blommor och satte nya ljus hon också. Synd att dom blåser ut hela tiden...
Blev en fika på stan, sen tog jag en sväng till B&B. Länge sen jag var där, men hittade en hel del fint!
Nu ska jag fixa med mina nyinköpta prylar, är ensam ett par timmar till innan C slutar jobbet. Kanske blir en sväng till kyrkogården igen? Ska nog vänta tills det börjar skymma, är så fint med ljusen då!



Kommentarer
Postat av: Mia B

Fint hon har det er lilla stjärna<3

2010-10-21 @ 19:17:02
Postat av: Emelie

Faster saknar Dig, underbara Stella.

Nio har gjort de så fint <3

2010-10-23 @ 22:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0