Torsdag.

Christoffer är hemma eftar 2 dagar nere i Blekinge. Skönt!
Har arbetsprövat i två dagar, och det har gått bra. Boende är inte mitt första val, men däremot så tror jag inte jag skulle må bättre av att jobba i hemtjänsten igen. Jag är trött på vården, känner inte att jag har något att hämta där längre. Behöver göra något annat ett tag!

Var hemma hos Jasmine och sötnosen Smilla! Trevligt trevligt=) Även om tankarna vandrar ibland så går det bättre än jag trott att det skulle göra. Smilla är bara ett par dagar äldre än Stella, och det är oundvikligt att tänka på att Stella skulle varit lika stor idag. Men jag jämför inte mer än så. Dels för att jag vet att det gör för ont, dels för att dom inte alls är lika. Båda är hur söta som helst, men på olika sätt=)

Imorgon är sista dagen på min sjukskrivning, och på måndag ska jag komma igång på riktigt. Det känns som det kommer gå bra, men jag kommer hålla ögonen öppna på andra yrken. Hoppas jag kan hitta arbetsglädjen någon annanstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0