En pappas sorg.

Känner att jag Christoffer också vill utrycka mig skriftligt och berätta lite om mina känslor osv efter denna hemska upplevelse som tyvärr drabbat oss.

Jag kan inte med ord beskriva hur smärtsamt det här är för mig,men jag känner ändå att jag vill berätta hur jag mår.

Just nu för tillfället denna timme kanske så mår jag helt okej det kan gå flera timmar då man mår okej, sedan kommer det som en stor jävla käftsmäll man bara faller ihop marken försvinner och man blir så svag så svag tårarna bara rinner och man vet inte vad man ska ta vägen.

Så känner jag mycket jag vet inte vad jag ska göra vad jag ska ta vägen jag känner att jag bara vill springa tillbaka i tiden vrida tillbaka klockan och ställa allt till rätta, känner mig så maktlös.
Det hänger väl i från BB jag kände mig som världens minsta människa när jag stod där och höll i min sambos armar när hon skrek av smärta samtidigt som barnmoskor läkare och andra människor rusade in i rummet och gjorde allt och då menar jag verkligen allt för att få ut våran älskade dotter. Trots att jag begrep innerst inne att något var påväg att gå fruktansvärt fel, jag såg när hon kom ut att det nog var för sent men jag höll hoppet uppe. Men när läkarna kom in så såg jag direkt, jag hörde inte ens vad dom sa jag minns bara att jag skrek rakt ut slängde mig om Jenny storgrät  och bad läkarna dra åt helvete. 
Fast nu vet jag dom gjorde verkligen allt för att rädda henne.

Att få hålla sitt barn första gången är en upplevelse som många känt men att samtidigt veta att det är sista gången gör så jävla ont. Det finns ingen som inte varit med om detta som kan säga att dom vet hur det känns så är det bara.



Jag är tacksam för alla som hört av sig och snälla jag ber er som känner att ni vill höra av er men inte vågar.
Hör av er om ni känner för det jag lovar att det känns bättre för både er själva och mig då.
Jag vet att det är svårt man vet inte vad man ska säga men ett enkelt hej räcker jävligt långt just nu.


Älskade Stella fast du aldrig fick se mig så var jag med dig och jag skall minnas och jämt skall du finnas. Mina händer är tomma och sorgen är ett hav så här sitter jag och gråter och önskar dig åter fast jag vet du har ro nu och du skall bo nu bland nya vänner där ingenting skrämmer.
Pappa kommer alltid älska dig.








Kommentarer
Postat av: Mia

Vet att de inte hjälper Löjjan men du/ni ska veta att de e många tårar som kommit de senaste dagarna för er åh för lilla Stella... En vacker prinssessa som för alltis lär va bland er även om hon inte e med er...Hennes själ lär alltis med er följa... Tänker på er... kramar

2010-09-13 @ 21:58:36
Postat av: mamma till en ängel

Vilka kloka och starka föräldrar Stella har!

känner igen varje stavelse du skriver..



En kram, en klapp på axeln, ett samtal, en fika och tala om annat, en matlåda betyder så mycket...



Behöver inte krångla till det med massa ord utan bara visa att man finns!



Massa tankar o Styrkekramar till er.

2010-09-13 @ 22:04:11
URL: http://elma.barraza.se
Postat av: Ella

Åh jag är så fruktansvärt ledsen å vad jag gråter nu av det du skrivit Christoffer. Du kanske kände dig som den minsta människan, men jag visste och vet nu ännu mer att du är den bästa mannen för Jenny och du ÄR den finaste pappan Stella kunde få. <3 <3 Tänker på er varje dag. Finaste vännerna.

2010-09-13 @ 22:08:32
Postat av: mia andersson

vad fint skrivet. tårarna kom även på mig. lider verkligen med er. stora kramar till er båda. mvh mia

2010-09-13 @ 22:17:23
Postat av: Anonym

Hej..

Jenny jag känner inte dig men jag känner Christoffer från förr och har följt din blogg då och då och jag vill bara säga att mina tankar finns hos er. Livet är verkligen orättvist.. Mina tårar finner inget slut.. Styrkekramar till er, ta hand om varandra..

2010-09-13 @ 22:28:56
Postat av: Madde

Hej..

Jenny jag känner inte dig men jag känner Christoffer från förr och har följt din blogg då och då och jag vill bara säga att mina tankar finns hos er. Livet är verkligen orättvist.. Mina tårar finner inget slut.. Styrkekramar till er, ta hand om varandra..

2010-09-13 @ 22:29:39
Postat av: Emma

Christoffer, de går inte hålla tillbaka tårarna..

Jag tänker på er dag som natt o jag kan inte förstå de helvete som ni går igenom eftersom ja aldrig varit där men jag känner med er. Jag gråter med er. Önskar er all styra o kärlek som bara går. Du o Jenny är starka tillsammans. Ta hand om er. <3

2010-09-13 @ 22:47:33
URL: http://emmzizans.blogg.se/
Postat av: Ida

stella hade varit stolt för att ha så fina och underbara föräldrar.! du och jenny är fantastiska.! <3

2010-09-13 @ 23:28:15
Postat av: Marie

Så otroligt fint skrivet Christoffer. Tillsammans är ni starka och Finaste lilla Stella kunde inte få bättre föräldrar. Tänker på er och skickar massor med styrke kramar till er båda! Kram.

2010-09-14 @ 03:11:19
Postat av: Sofia

2010-09-14 @ 06:26:51
Postat av: Sofia

Tänker på er! Massa kramar till er båda från mig

2010-09-14 @ 06:28:39
Postat av: Malin Carlberg

Jag fick höra av min syster att ni förlorat eran stella, jag känner inte dig Jenny men lekt med christoffer som barn och våra föräldrar känner varandra. Tror även att du kanske följt min blogg?



Jag vill bara skriva att jag förstår precis vad ni går igenom och livet är ett helvete! Ingen förtjänar att gå igenom det ni gör just nu! Jag ger er alla styrkekramar jag kan och finns här om du/ni vill ha någon att kanske skriva en rad till ibland.



Alla styrkekramar till er, ni är så starka just nu, men låt er även falla ihop... jag vet hur ni har det!



Mvh//Malin (Felicias änglamamma)

2010-09-14 @ 09:20:58
Postat av: lisa ( boman )

Pratade ju med er i fredags utanför Domus...efteråt kände jag att jag nog inte fick sagt allt jag ville,man är tyvärr ganska vilsen när det gäller att prata klokt i detta sammanhang. Hoppas verkligen att ni får proffshjälp, för det behöver ni.

Såklart är detta så ledsamt så det finns inte ord..tårar räcker inte till..men jag som alla andra finns här om ni vill..Kramar om er..



Elisabeth Boman

2010-09-14 @ 14:59:53
Postat av: Emmelie

Så fint du skriver! Tårarna bara kom! Det finns inga bra ord egentligen för att lindra det nu känner! Men jag tänker på er, och hoppas ni mår bättre för var dag som går! Att ni så småningom kan tänka på Stella med mer glädje än den sorg ni känner nu! Kramar

2010-09-14 @ 16:39:48
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: Emma

började gråta när jag läste det här. jag vet att jag inte har en aning om hur det känns och hur du mår, men jag ville bara skriva och önska dig och din dotter all lycka i framtiden. stella lever i era hjärtan. kram på er.

2010-09-14 @ 17:37:22
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Linnea och Alexander

Hon kommer alltid att se er och att finnas med er!



Både jag och Alexander finns här för er. Vad och när det än skulle vara något! Vi känner oss så fruktansvärt maktlösa och alla ord känns så otillräckliga, Men vi finns här och vi tänker på Er och lilla Stella varje dag.



Ta en dag i taget och ta hand om varandra.



Msssa stryka och kärlek! /Linnea och Alexander

2010-09-15 @ 22:19:50
Postat av: Andreas

You will never walk alone .

2010-09-16 @ 11:50:47
Postat av: Evelina

Vi tänker på er massor, vi vet vad ni går igenom just nu, (särskildt min kära systerfamilj)mååånga styrkekramar! <3

2010-09-16 @ 17:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0