Möte med prästen.

Dagarna går, trots att ja inte hänger med. Och enda anledningen till att jag kollar klockan, är för att jag ska veta när jag får ta nästa värktablett.
Ska till sjukhuset imorgon för undersökning. Ska bli skönt att antingen få bekräftat att det ser bra ut så jag slipper oroa mig, eller att jag får den vård jag behöver om smärtan jag har inte är normal...
Oavsett ska det bli skönt att få det avklarat.

Ikväll ska vi möta prästen som ska hålla i begravningen. Vet inte vad vi har att vänta. Jag hoppas bara att mina innersta tankar inte flyger ut. För just nu betvivlar jag hans yrke till det yttersta...

Inatt är det två veckor sen, fina Stella...

Kommentarer
Postat av: Mo

Lycka till imorgon på sjukhuset.. Hoppas att det går bra för er med prästen med.. Tänker på er!

2010-09-21 @ 19:18:52
Postat av: Nella

2010-09-21 @ 22:02:46
Postat av: Nella

Tänker på er hoppas det går bra med allt

2010-09-21 @ 22:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0