Fredag?

Efter att ha varit i Västervik, därefter Kalmar för obduktion, så är Stella nu i Oskarshamn. Jag vet precis var, för jag har varit inne i det rummet själv under en av mina praktiker. Även att jag vet att hon inte är kvar i sin lilla kropp, så svider det i mig att hon ska ligga i det där kalla mörka rummet..=(

På begravningsbyrån försökte jag vara stark. Vilket resulterade i att jag mest satt och försökte hitta en punk på skrivbordet att koncentrera mig på för att inte börja gråta. Blev inte så mycket bestämt, men vi fick lite information och har nu lite att tänka på. Det som känns skönt är att vi tänker lika i det mesta. Hade blivit svårare annars...
Träffa en präst nästa vecka och då blir det väll lite mer bestämt. Ska få gå och se ut en gravplats också...
Den fysiska smärtan blir inte ett dugg bättre heller, så måste gå och kolla upp det. Men ska stå ut över helgen.

Imorgon ska iaf bli en bra dag. Då fyller Christoffer år, så han ska firas! Hoppas IKO spöar Leksand ikväll, skulle blir en bra present för honom!


Älskar dig C<3
Älskar dig S<3


Kommentarer
Postat av: Anders och ida

Tänker på er och vi finns här för er! Ni är bäst.! <3 massor av kramar

2010-09-17 @ 23:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0