Gravstenen.

Trots en kort dag på jobbet så kändes den tung. Var inte alls med idag.
Trött och yr. Känner mig deprimerad.
Åkte dirket ut till kyrkoågården.
Jag brukar alltid vara lite spänd på när jag går dit på dagarna. Man vet aldrig vad som kommer möta en. Ibland gräver dom gravar, eller täcker för. Man kan möta ledsna människor, och det kan vara begravning.
Jag brukar alltid kika bort mot Stellas kors så fort jag kommer upp för kullen, för att se om hennes sten har kommit. Dom ringde från Fonus igår och sa att den skulle komma upp innan påsk, men dom kunde inet säga vilken dag.
Idag hann jag bara se att föräldrarna(gissar jag på) till den lilla killen bredvid Stella var där, därför blev jag förvånad när jag kom fram och såg att stenen var på plats!
En söt liten nalle...

Jag försökte få lite ordning, innan stenen kom så har man fyllt upp med blommor, nallar och lite allt möjligt för att det inte ska se tomt ut.  Nu blev det helt plötsligt väldigt mycket!
Hade velat sitta och titta på den längre, men eftersom jag inte var ensam och tårarna brände bakom ögonlocken så gick jag ganska snart. Åker tillbaka med C när han har slutat jobbet.

Lägger kanske upp en bild imorgon, vill iallafall att C ska få se den först.

Kommentarer
Postat av: Maria

Fint att stenen har kommit upp! Vill gärna se en bild någon dag. Stor kram!

2011-04-13 @ 17:08:22
URL: http://ensortsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0