Hur lätt?

Hemma från jobbet och nu väntar en dags ledighet.
Glad för det lilla!

Alla på jobbet vet nu om att jag har någon i magen.
Nu behöver jag inte låtsas att jag mår bra, när jag egentligen har legat och kräkts hela morgonen.
Nu behöver dom inte fundera på om jag har en krasslig mage när jag flyr iväg till toaletten 10 gånger på förmiddagen, och ingen behöver tro att jag bantar för att jag äter en ask coctailtomater till frukost.
Vårdtagarna vet fortfarande inte om något, och så får det gärna fortsätta så länge det går att dölja. Tror dock inte jag blir kvar en månad till där jag är och jobbar för tillfället.
Tråkigt, så fort man kommit in i jobbet och "lärt känna" personalen och vårdtagarna, så blir man flyttad.
Sick of it.
Aldrig en fast punkt, alltid nytt folk att lära känna, att öppna sig för.
Men jag klarar mig. Det gör jag ju alltid.

Har fått ett par Keno-rader av pappa, så ikväll ska jag försöka bli rik igen!


"Lett å vinne".
Vi får la se!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0