Långfredag och kalas.

Varit hos Stella och grävt upp en liten rabatt framför gravstenen. Blev fint!
Dock har vi inte planterat någon än, får vi styra med nästa gång vi är lediga ihop och har mer tid.
Vårfint med massa blommor är det iallafall hos henne, och på hela kyrkogåden!

Nu får jag fixa till mig, ska åka och fira min sötnos Milla. Fem år blir den lilla skiten!
Fyller egentligen på valborg, men då är dom uppe i stockholm igen.
Katterna var också bjudna på kalaset, så jag får väll börja jaga!

Varmt och skönt, sprattel i magen och jag är på sista dagen i gravidvecka 17.
BRA DAG.


Kommentarer
Postat av: Evelina

ÅH, så mys det låter alltihopa!!! ÅH, här sprattlar det mycket oxå, börjar även bli sparkar nu, bebis växer så det knakar, åh även jag oxå haha! Hoppas allt är bra! Kram

2011-04-22 @ 14:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0