Nu vet jag bättre.

Gå gärna in och läs den här bloggen. Det är en tjej som förlorade sina tvillingar i vecka 22.
Hon får en att tänka till en del, särskillt med detta inlägget.
Min Stella föddes i vecka 37, alltså drygt tre veckor för tidigt, ändå har vi fått höra av vissa om vårat "missfall".
Trots att förlossningen gick igång helt naturligt, och att hon faktiskt var redo för att komma ut.
Tänk då den här tjejen, som ofta möter ett, "Jaha, då var du inte så långt gången då...".

Det värsta är att jag tror att jag kanske hade reagerat likadant för kanske två år sedan. På något sätt har man svårt att förstå att det faktiskt är ett litet barn där inne.
Jag förstod först vid ultraljudet i vecka 12 med Stella. Det såg inte ut som någon liten grodd, det var en liten människa!

Men jag vet bättre nu.


Kommentarer
Postat av: Maria

2011-04-14 @ 13:11:39
Postat av: Anonym

Tack! Får jag länka till din blogg från min?

2011-04-14 @ 13:12:19
Postat av: Maria - igen

Gud vad det strular. Antingen blir det namn eller bara inlägg :-)

2011-04-14 @ 13:13:19
URL: http://ensortsmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Javisst! Hoppas det inte gjorde något att jag länkade dig, tycker bara att det kan vara 'nyttigt' att läsa=)

2011-04-14 @ 16:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0