Tisdag.

Igår var en underbar dag! Blev ett par timmar i solen.
Att det kan vara så varmt och skönt i april? Sverige är inte alltid så jäkla dumt alltså.
När C slutat jobbet åkte vi till Kalmar, en snabbsväng på IKEA innan vi åkte och tittade på fotboll. Upptäckte att kvällarna inte alls är lika sköna.
Brr..

Har fått reda på var jag ska spendera mina sommarveckor innan semestern, och det känns bra!
Stort plus på att jag får vara i en utegrupp igen. Har varit helt okey att vara på boende, men det har varit påfrestande psykiskt. Både känslan av att vara instängd och inte få något eget utrymme, och definitivt att man inte får komma ut och röra sig. Kryper i min kropp, och man "vågar" inte riktigt be om sin friskvårdskvart varje dag. 
Men jag har trivts bra. Den här känslan hade jag nog fått på vilket boende som helst.
 
Stort plus också att jag kommer ha mycket närmare till jobbet i sommar!

Nu ska jag snart ta en promenad till kyrkogården, sen vidare till Kristineberg för mer sol i mamma och pappas trädgård. Ikväll kommer syrran och Milla ner från Stockholm.
Myspys!



Nu ska vi se till att inte vinna blekast-i-stan-tävlingen!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

kul att vi får ha dig hos oss i sommar!:)

2011-04-19 @ 12:30:09
URL: http://cassandra87.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kul att spendera sommaren med er!:)

2011-04-19 @ 14:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0